Fıstıklı kadayıf tepsisi (kg) – Adana Dede Kebap Steak Burger Tatlı Kasap

Fıstıklı Kadayıf (kg)

₺0.00

Açıklama

• Manda Tereyağı Doğallığı ve yoğun aromasıyla fark yaratan manda tereyağı, tatlılarımızın temel lezzet taşıyıcısıdır. Saf yapısı sayesinde ağızda hafif ama kalıcı bir tat bırakır. • Antep Boz Fıstık Türkiye’nin gururu olan Antep’in erken hasat “boz fıstıkları”, yeşil rengi, mis gibi kokusu ve benzersiz aromasıyla tatlılarımıza ayrıcalık katar. • El Açması Yufka Ustalıkla incecik açılan yufkalar, tatlılarımızda kat kat lezzet ve çıtır bir doku sunar. Geleneksel emeğin modern sunumla buluştuğu lezzet sırrıdır.

Yorum Sırası Sizde!

Yorum Yapın

Mekana google maps yardımı ile kolayca ulaşabilirsiniz. Karşılama çok sıcak, mekan çok şık, tertemiz. Yemek öncesi ikramlar çok çılgıncaydı, onları yiyerek doyabilirsiniz. Kebap çok lezzetliydi, sonrasında gelen tatlı (yine ikram) harikaydı. Personel çok sıcakkanlı, güleryüzlü ve ilgiliydi. Biz çok beğendik tavsiye ediyorum

Daha fazla

- Buket Sakınmaz

Lezzet sunum mezeler baklava ikramı mekan ortam çalışanlar fiyat performansı her şey dört dörtlük dünyanın bir ucundan gelmeye değer. Hayatımda yediğim en iyi Adanaydı Teşekkür ederiz

Daha fazla

- Hilal ARDIÇ

Dede Kebap’ta geçirdiğimiz güzel akşam için başta Cemile Hanım ve Metin Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Hem lezzet hem de misafirperverlik kusursuzdu, kendimizi evimizde gibi hissettik

Daha fazla

- Mehmet Kara

Güleryüzlü, ilgili, tecrübeli bir mekan. Lezzet güzel ben hamburger denedim gayet lezzetli ve doyurucu. Aldığınız ilgi de ayrıca tatmin ediyor insanı. Fiyatlar atmosfer, ilgi ve lezzet ile orantılanınca makul oluyor. Teşekkürler Dede Kebap. Adana'ya her geldiğimde uğradığım yer artık

Daha fazla

- Ecehan KOÇ

Her şeyin ikram olduğu bir yer inanılmaz, hepsi tek tek çok lezzetliydi. Bertan beye ilgi ve alakası icin ayrıca çok teşekkür ederiz. Eren kardeşimizin de servisi çok iyiydi çok teşekkürler

Daha fazla

- Öykü Yıldız

Adana ve fındık lahmacun yedik. Adanası hafif ve lezzetliydi. Fındık lahmacun fena değildi. İkramları bol ve lezzetli. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Fiyatları ikramlarla bakınca çok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.

Daha fazla

- Mustafa KILIÇ