Menemen

₺110.00

Açıklama

Yorum Sırası Sizde!

Yorum Yapın

Kebabı makarnası mantarı ve özellikle ama özellikle tahinli tatlısı cennetin fragmanı gibiydi Murat Murat şef’e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederiz güler yüzle karşılanıp güllerle uğurlandığımız bir yerde Adana’daysanız ve bu yorumu okuyorsanız mutlaka en azından tatmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Son olarak tahinli tatlı gerçekten çok iyiydi

Daha fazla

- Ceren Karaman

Adana ve fındık lahmacun yedik. Adanası hafif ve lezzetliydi. Fındık lahmacun fena değildi. İkramları bol ve lezzetli. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Fiyatları ikramlarla bakınca çok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.

Daha fazla

- Mustafa KILIÇ

Atmosfer, lezzet, temizlik, hizmet her şey üst düzeydeydi. Oturduğunuzda mezeler ve makarna, yemek bittiğinde baklava,dondurma ikram olarak veriliyor. Tüm çalışanlara teşekkürler.

Daha fazla

- Fatih Çolakfakıoğlu

Her şeyin ikram olduğu bir yer inanılmaz, hepsi tek tek çok lezzetliydi. Bertan beye ilgi ve alakası icin ayrıca çok teşekkür ederiz. Eren kardeşimizin de servisi çok iyiydi çok teşekkürler

Daha fazla

- Öykü Yıldız

Lezzet sunum mezeler baklava ikramı mekan ortam çalışanlar fiyat performansı her şey dört dörtlük dünyanın bir ucundan gelmeye değer. Hayatımda yediğim en iyi Adanaydı Teşekkür ederiz

Daha fazla

- Hilal ARDIÇ

Mekana google maps yardımı ile kolayca ulaşabilirsiniz. Karşılama çok sıcak, mekan çok şık, tertemiz. Yemek öncesi ikramlar çok çılgıncaydı, onları yiyerek doyabilirsiniz. Kebap çok lezzetliydi, sonrasında gelen tatlı (yine ikram) harikaydı. Personel çok sıcakkanlı, güleryüzlü ve ilgiliydi. Biz çok beğendik tavsiye ediyorum

Daha fazla

- Buket Sakınmaz