Kavurmalı Sahanda

₺150.00

Açıklama

Yorum Sırası Sizde!

Yorum Yapın

Mekana google maps yardımı ile kolayca ulaşabilirsiniz. Karşılama çok sıcak, mekan çok şık, tertemiz. Yemek öncesi ikramlar çok çılgıncaydı, onları yiyerek doyabilirsiniz. Kebap çok lezzetliydi, sonrasında gelen tatlı (yine ikram) harikaydı. Personel çok sıcakkanlı, güleryüzlü ve ilgiliydi. Biz çok beğendik tavsiye ediyorum

Daha fazla

- Buket Sakınmaz

Adana ve fındık lahmacun yedik. Adanası hafif ve lezzetliydi. Fındık lahmacun fena değildi. İkramları bol ve lezzetli. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Fiyatları ikramlarla bakınca çok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.

Daha fazla

- Mustafa KILIÇ

Kebabı makarnası mantarı ve özellikle ama özellikle tahinli tatlısı cennetin fragmanı gibiydi Murat Murat şef’e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederiz güler yüzle karşılanıp güllerle uğurlandığımız bir yerde Adana’daysanız ve bu yorumu okuyorsanız mutlaka en azından tatmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Son olarak tahinli tatlı gerçekten çok iyiydi

Daha fazla

- Ceren Karaman

Dede Kebap’ta geçirdiğimiz güzel akşam için başta Cemile Hanım ve Metin Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Hem lezzet hem de misafirperverlik kusursuzdu, kendimizi evimizde gibi hissettik

Daha fazla

- Mehmet Kara

Lezzet sunum mezeler baklava ikramı mekan ortam çalışanlar fiyat performansı her şey dört dörtlük dünyanın bir ucundan gelmeye değer. Hayatımda yediğim en iyi Adanaydı Teşekkür ederiz

Daha fazla

- Hilal ARDIÇ

Güleryüzlü, ilgili, tecrübeli bir mekan. Lezzet güzel ben hamburger denedim gayet lezzetli ve doyurucu. Aldığınız ilgi de ayrıca tatmin ediyor insanı. Fiyatlar atmosfer, ilgi ve lezzet ile orantılanınca makul oluyor. Teşekkürler Dede Kebap. Adana'ya her geldiğimde uğradığım yer artık

Daha fazla

- Ecehan KOÇ