Döner Dürüm 150gr

₺950.00

Açıklama

150 GR Dana-kuzu yaprak et.Makarna, mantar, süzme yoğurt,humus, yeşillik tabağı, turşu, yeşil salata, pişmiş domatez, biber.

Ara Sıcak İkramlar

Bu lezzetli yemeğinizi tamamlayacak sıcak ikramlarımız

Dede Kebap’ın tescilli Dede Mantarı, közde pişirilmiş özel mantar porsiyonu – Adana Dede Kebap Steak Burger Tatlı Kasap

Dede Mantar

Dede Kebap’ın tescilli Dede Makarnası, özel soslu el yapımı makarna tabağı – Adana Dede Kebap Steak Burger Tatlı Kasap

Dede Makarna

Salata İkramları

Bu lezzetli yemeğinizi tamamlayacak salata ikramlarımız

Yeşillik tabağı, limon dilimleri, maydanoz ve nane ile – Adana Dede Kebap Steak Burger Tatlı Kasap

Yeşillik Tabağı

Süzme Yoğurt

Yorum Sırası Sizde!

Yorum Yapın

Lezzet sunum mezeler baklava ikramı mekan ortam çalışanlar fiyat performansı her şey dört dörtlük dünyanın bir ucundan gelmeye değer. Hayatımda yediğim en iyi Adanaydı Teşekkür ederiz

Daha fazla

- Hilal ARDIÇ

Atmosfer, lezzet, temizlik, hizmet her şey üst düzeydeydi. Oturduğunuzda mezeler ve makarna, yemek bittiğinde baklava,dondurma ikram olarak veriliyor. Tüm çalışanlara teşekkürler.

Daha fazla

- Fatih Çolakfakıoğlu

Adana ve fındık lahmacun yedik. Adanası hafif ve lezzetliydi. Fındık lahmacun fena değildi. İkramları bol ve lezzetli. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Fiyatları ikramlarla bakınca çok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.

Daha fazla

- Mustafa KILIÇ

Güleryüzlü, ilgili, tecrübeli bir mekan. Lezzet güzel ben hamburger denedim gayet lezzetli ve doyurucu. Aldığınız ilgi de ayrıca tatmin ediyor insanı. Fiyatlar atmosfer, ilgi ve lezzet ile orantılanınca makul oluyor. Teşekkürler Dede Kebap. Adana'ya her geldiğimde uğradığım yer artık

Daha fazla

- Ecehan KOÇ

Dede Kebap’ta geçirdiğimiz güzel akşam için başta Cemile Hanım ve Metin Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Hem lezzet hem de misafirperverlik kusursuzdu, kendimizi evimizde gibi hissettik

Daha fazla

- Mehmet Kara

Kebabı makarnası mantarı ve özellikle ama özellikle tahinli tatlısı cennetin fragmanı gibiydi Murat Murat şef’e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederiz güler yüzle karşılanıp güllerle uğurlandığımız bir yerde Adana’daysanız ve bu yorumu okuyorsanız mutlaka en azından tatmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Son olarak tahinli tatlı gerçekten çok iyiydi

Daha fazla

- Ceren Karaman